Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 18 maja 2016, 9:09 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
Po naprawie skrzyni biegów auto zaczęło mi delikatnie ale wyraźnie ścigać w prawo. Kierownica za to znalazła się w pozycji lekko w lewo. Byłem na ustawieniu zbieżności ale nadal ściąga. Dzwoniłem do warsztatu, który naprawiał skrzynie z pytaniem o zakres ingerencji w zawieszenie przy demontażu skrzyni. Powiedzieli, że wymontowane i zamontowane były całe sanki. Co tam mogło się zmienić, że teraz mam problem ze ściąganiem?

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 18 maja 2016, 17:19 
Offline

Rejestracja: 13 paź 2014, 16:08
Posty: 237
A może spróbuj jeszcze u kogoś innego ustawić geometrię. Raz miałem taką sytuację, że geometria niby była robiona, a przy ponownym ustawianiu okazało się że poprzedni mechanik coś nie dokońca poustawiał, że auto dalej ściągało. Przecież zawieszenie, silnik i skrzynia to elementy demontowalne.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 18 maja 2016, 20:58 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 172
Ja bym jechał na reklamację do tego co ustawiał. Raz jak w T4 ustawiałem to 3 razy jeździłem na poprawki, bo nie wiedzieli jakie parametry wybrać


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 18 maja 2016, 21:24 
Offline

Rejestracja: 13 paź 2014, 16:08
Posty: 237
Czasami lepiej pojechać do kogoś kto ogarnia temat i zapłacić jeszcze raz, niż zostawiać auto u kogoś kto się ma na nim uczyć.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 18 maja 2016, 21:57 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 172
Akurat byłem w bardzo renomowanym miejscu na całą Polskę i nie tylko ale to nie o tym temat ;-) Cena tutaj akurat nie jest wyznacznikiem fachowości


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 19 maja 2016, 16:37 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
Tyle, że zbieżność to chyba jednak nie wpływa na sciąganie. Może się źle prowadzić, może drzeć gumy ale w zbieżności nie ma różnicy między ustawieniem koła lewego i prawego. Róznica jest jakby neutralna pomiędzy kołami. Wczoraj zamieniłem koła L >< P miejscami i chyba przestało ściągać.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 19 maja 2016, 20:39 
Offline

Rejestracja: 13 paź 2014, 16:08
Posty: 237
Radauskas pisze:
Tyle, że zbieżność to chyba jednak nie wpływa na sciąganie. Może się źle prowadzić, może drzeć gumy ale w zbieżności nie ma różnicy między ustawieniem koła lewego i prawego. Róznica jest jakby neutralna pomiędzy kołami. Wczoraj zamieniłem koła L >< P miejscami i chyba przestało ściągać.


Myślę, że jednak ma. W takim razie może masz najbardziej banalną usterkę w postaci różnicy w ciśnieniach w oponach??


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 19 maja 2016, 23:38 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
Jest równo. Sprawdzał mechanik przy zbieżności, a ja po nim pod domem.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 20 maja 2016, 12:25 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 172
Oczywiście, że zbieżność ma wpływ na ściąganie. Pytanie czy w T5 się dodatkowo nie ustawia kąta wsz i pochylenia kół?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 maja 2016, 12:01 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Kątów się nie ustawia w t5.
Zmierz radauskas odległość między osiami Na bank będzie z centymetr różnicy między stronami.Przy ustawianiu zbieżności nie sprawdzają osiowości czy jak to tam sie zwie pojazdu. Na podnośnik,miara po przekątnych, ustaw sanki i jedz na zbieżność i powiedz aby sprawdził osiowość przez ustawieniem.U mnie wyszło 5mm w prawo i lewa strona 8 mm krótsza.Po ustawieniu sanek wszystko jest w porządku.


Ostatnio zmieniony 27 maja 2016, 7:40 przez motoria, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron