Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Przeniesienie napędu, sprzęgło




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 26 paź 2014, 17:14 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
Rozpatrywał już ktoś kwestie takiej zamiany ? Są gotowe kity do T5 czy może jakieś kombinacje od innych aut ? Pytam o silnik 1,9 .

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 paź 2014, 21:51 
Offline
Założyciel

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:20
Posty: 417
Lokalizacja: SZA / DWR
Nie rozpatrywałem.
Założyłem dwumasę jakieś 150 kkm temu i nic się nie odzywa.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 paź 2014, 22:50 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie i ja założe jak będzie potrzeba ( raczej będzie ). Na jednomasie zaoszczędzę kilka stówek ale komfort pewnie gorszy, a i skrzynie ponoć gorzej to znoszą.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 paź 2014, 23:08 
Offline
Założyciel

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:20
Posty: 417
Lokalizacja: SZA / DWR
Wyszedłem z identycznego założenia. :)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 paź 2014, 1:01 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Na sztywnym kole skrzynia wybuchnie bardzo szybko,a różnica w zakupie sztywne a dwumasa znikoma.dwumasa pasuje od wszystkich 105 konnych tdi.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 paź 2014, 10:07 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 22:29
Posty: 56
Lokalizacja: obok DTR ;)
Jezdze na sztywnym i auto jezdzi , co prawda w t4 ale mam porownaie na bierząco do t4 na sztywnym i z dwumasa i jakoś róznicy nie odczuwam. Takze wybucha skrzynia zwykle tym co nigdy sztywnego nie mieli ;).

Mam tez kolege co acv ma , auto od nowosci w rodzinie ,najpierw jeden brat mial , pózniej auto przeszło w ręce drugiego. Pierwszy zajezdził sprzeglo po 200kkm ,a właściwie to rozsypala się dwumasa , wymienił na sztywne , auto przejął drugi z braci i ten zrobił 250kkm na sztywnym po czym zaczeło mu się ślizgać , auto ponownie otrzymało sztywny zestaw valeo i ma juz nakręcone ponad pół banki i jakoś skrzynia nie wybuchła w nim.

Także sztywnego zestawu nie ma co się bać , tylko że teraz róznice w cenie są praktycznie zadne więc po co kombinować , kombinować mozna było kilka lat temu jak sama dwumasa kosztowała wiecej jak cały sztywny zestaw. Choć regenerowany LUK tez pozostawia wiele do zyczenia i z nim to jak na loterii...


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 paź 2014, 10:51 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
motoria pisze:
Na sztywnym kole skrzynia wybuchnie bardzo szybko,a różnica w zakupie sztywne a dwumasa znikoma.dwumasa pasuje od wszystkich 105 konnych tdi.

Pasować pewnie i pasuje. Ale podejrzewam, że takie od Golfa są słabsze. Inna masa do napędzenia.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 paź 2014, 23:59 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Radauskas pisze:
motoria pisze:
Na sztywnym kole skrzynia wybuchnie bardzo szybko,a różnica w zakupie sztywne a dwumasa znikoma.dwumasa pasuje od wszystkich 105 konnych tdi.

Pasować pewnie i pasuje. Ale podejrzewam, że takie od Golfa są słabsze. Inna masa do napędzenia.


Moje które mam założone (nowe) zamówione było do audi a3.I niczym sie nie różniło od t5.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 28 paź 2014, 0:03 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Sterciu pisze:
Jezdze na sztywnym i auto jezdzi , co prawda w t4 ale mam porownaie na bierząco do t4 na sztywnym i z dwumasa i jakoś róznicy nie odczuwam. Takze wybucha skrzynia zwykle tym co nigdy sztywnego nie mieli ;).

Mam tez kolege co acv ma , auto od nowosci w rodzinie ,najpierw jeden brat mial , pózniej auto przeszło w ręce drugiego. Pierwszy zajezdził sprzeglo po 200kkm ,a właściwie to rozsypala się dwumasa , wymienił na sztywne , auto przejął drugi z braci i ten zrobił 250kkm na sztywnym po czym zaczeło mu się ślizgać , auto ponownie otrzymało sztywny zestaw valeo i ma juz nakręcone ponad pół banki i jakoś skrzynia nie wybuchła w nim.

Także sztywnego zestawu nie ma co się bać , tylko że teraz róznice w cenie są praktycznie zadne więc po co kombinować , kombinować mozna było kilka lat temu jak sama dwumasa kosztowała wiecej jak cały sztywny zestaw. Choć regenerowany LUK tez pozostawia wiele do zyczenia i z nim to jak na loterii...


Nie porównuj nigdy t4 do t5 sterciu pod zadnym względem ponieważ sa to całkowicie inne pojazdy i wspólne maja tylko logo na grilu.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 28 paź 2014, 0:37 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 22:29
Posty: 56
Lokalizacja: obok DTR ;)
czyli jednym słowem t5 to kał skoro wybucha skrzynia a w t4 nie wbuchała....

Zmieniałem w różnych autach dwumasy na sztywne , sprinter , ducato itp i w zadnym zadnych skutków ubocznych nie było , auta spore przebiegi zrobiły na takich zestawach i jeżdzą nadal , w żadnym skrzynie nie były robione.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Indeks witryny » FAQ » Przeniesienie napędu, sprzęgło


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: