Całość robocizny 3k niecałe czyli nie jest źle ...reszta to części 6k[/quote][/quote]
A ktoś mnie prosił o wycenę? dogadujesz mi czy co ?[/quote]
Nie dogaduje


VincentVega pisze:Auto jakie jest takie jest... nie raz się zdarza, że ładuje się w auto więcej niż jest warte aby dalej latało. Od dłuższego czasu nie mieszkam w PL a, że auto będzie w PL zamierzam zrobić to co trzeba i dlatego powstał temat. Ktoś zaproponował ASO więc poprosiłem o wycenę którą się podzieliłem tutaj. Cena robocizny jeszcze jest ok w porównaniu z NL gdzie 1 roboczogodzina w ASO audi wynosi 160e netto. Ale cena części to nawet na NL warunki jest nie akceptowalna przeszło 4500 za dwumas , 350 za filtr paliwa, 250 za kawałek kabla z wtyczką, 200 termostatt5taxtom pisze:
Czegoś nie rozumie auto warte 3.500 euro i ładować w niego dychę w ASO![]()
Taka ciekawostka : 2.50 minuta filmut5taxtom pisze:sprzęgło tylko sachs 1700 zł luk to regenerowany syf: https://www.youtube.com/watch?v=vuiGUNUbRRc
Toż takiego szukam , a że tu nie mieszkam od dłuższego czasu , więc zaostał założony niniejszy tematt5taxtom pisze:wymiana ok 400-500 zł w normalnym nie autoryzowanym serwisie,
Lampy i inne graty ładuję w inne auto , ten to jest mój wół roboczy , który na mnie zarabia i chyba każdy (bez względu na zasób portfela) między ceną a jakością w tym przypadku znalazł by coś po środku.t5taxtom pisze:czasem jak czytam zapytania niektórych np. jakie lampy dobre ale niedrogieeeeeee to mam wrażenie że niektórych po prostu nie stać na utrzymanie VW T5 na dobrym poziomie jak się skończy zapał i pieniądze to straszą na OLX jakieś ulepy z coraz to niższą ceną przeważają oczywiście niezawodne2.5 tdi
Jestem budowlańcem konkretnie elektrykiem. Motoryzacja interesuje mnie jak większość facetów ,ale nie ponad średnią. Na forach tego typu dużo jest znawców i miłośników , za takiego się nie uważam ale u takich szukam pomocy. Nie wiem ile prawdy jest w takim linku filmu jaki wrzuciłem ale jako laik w tej dziedzinie tak samo wysłucham i Ciebie. Dziękuję za uświadomienie mi tej sytuacji. Do dnia dzisiejszego nie miałem pojęcia , że takie rzeczy się dzieją. Sprzedają nową część z regenerowaną jako nowa, jak ktoś o tym nie wie (tak jak ja) to jest to wciskanie wała (moim zdaniem).t5taxtom pisze: Co do filmiku to możesz kupić Sachsa jako oryginał ceny od 1850 jak i sprzęgło sachs z regenerowanym kołem marki LUK wtedy na opakowaniu jest napis REP SET.ceny od 1400.
generalnie montowanie zestawów naprawczych czy regenerowanych turbin to szukanie pozornych oszczędności choć jeśli chodzi o regeneracje turbiny polecam Turbo tech z Oleśnicy naprawdę solidny warsztat
Przepraszam Cię Kolego , bo źle Cię zrozumiałem myślałem , że pijesz do mnie. Nie zrozumiałemt5taxtom pisze:a co do lamp itp nie pisałem tego bezpośrednio do ciebie tylko podałem przykład zapytań że ktoś chce ale nie ma diengów i kupiłby byle tanioooo.VW T5 to auto specjalnej troski mam kilku znajomych posiadających 2.5 tdi i naprawde mimo że o nie dbają {ładują sporo kasy} to t5 nie odwzajemnia sie im bezawaryjną jazdą. Pomiędzy ceną a jakościa są takie marki jak Maxger,Kraft i inne CHRL wybór oczywiście należy do każdego i wiąże się z bólem eksploatacji auta na takich częściach.
binek pisze:Koledzy skrót "rep set" oznacza replacement sets czyli zestaw zamienny. Kiedyś Łuk mial to opisane na swojej stronie.
binek pisze:Ogólnie uważam że luk to dziadostwo ale do niektórych aut tylko luk występuje.
Fajne sprzęgła i dwumasy zaczęło robić Valeo. średnica łożyska ma prawie 10cm a nie jak w Luk-u 3-4cm