SWAP na 2,5 AVT

ZIOMAN
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2019, 22:23

SWAP na 2,5 AVT

Post autor: ZIOMAN »

Witam.
Jeżdżę VW T4 2,5 benzyna. Ponieważ nie lubię silników diesla a w T5 nie ma już pięciocylindrowej benzyny czy ktoś widział słyszał o montażu 2,5 AVT z T4 do T5. Wydaje mi się, że silnik dałby rade bez problemu sterowanie również bo to silnik na canie, ciekawe jak z łapami bo się mocowanie jednak różni od T5. Skrzynie dobrałbym chyba od T5. Oczywiście będzie to chodziło na podtlenku LPG. Przepustnica elektryczna chyba nawet ułatwi sprawę ale co z łapa silnika. Czytałem wątki o 1,8T ciekawe jak tam rozwiązano sprawę łap.
filutek
Posty: 1060
Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle

Re: SWAP na 2,5 AVT

Post autor: filutek »

ZIOMAN pisze:Witam.
Jeżdżę VW T4 2,5 benzyna. Ponieważ nie lubię silników diesla a w T5 nie ma już pięciocylindrowej benzyny czy ktoś widział słyszał o montażu 2,5 AVT z T4 do T5. Wydaje mi się, że silnik dałby rade bez problemu sterowanie również bo to silnik na canie, ciekawe jak z łapami bo się mocowanie jednak różni od T5. Skrzynie dobrałbym chyba od T5. Oczywiście będzie to chodziło na podtlenku LPG. Przepustnica elektryczna chyba nawet ułatwi sprawę ale co z łapa silnika. Czytałem wątki o 1,8T ciekawe jak tam rozwiązano sprawę łap.

A nie lepiej od razu kupic T5 3.2 I bez kombinacji
ZIOMAN
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2019, 22:23

Re: SWAP na 2,5 AVT

Post autor: ZIOMAN »

No niby tak ale taki silnik już jest duża pojemność i spalanie większe, awaryjność chyba również. 2,5l są nie do zajechania nawet na gazie. Mało tego 3,2l na necie widać.

Największym problemem w adaptacji 2,5l do T5 są łapy silnika, chyba że się mylę i jest to łatwe do ogarnięcia. Do tej pory robiłem przekładki silników jedynie fabryczne wychodzących z danym autem, przeważnie na większe pojemności.
ODPOWIEDZ