Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 23 gru 2017, 17:51 
Offline

Rejestracja: 23 gru 2017, 17:03
Posty: 5
Witam, mam problem ze swoim Multi 2.5 174, mianowicie parę dni temu zauważyłem ze strasznie dymi na jasno i śmierdział, miał też często problem z odpaleniem ale tylko kiedy dłużej postał(noc). Zawiozłem do warsztatu w którym rozłożyli odesłali na sprawdzenie wtrysków , trzy są bardzo dobre, a dwa takie sobie ale można jeszcze jeździć, zmienili oringi, zmontowali i mówią ok. Wsiadłem po przejechaniu kilkuset metrów okazało się że samochód nie ma mocy i strasznie nim trzęsie podczas przyspieszania, wróciłem komputer pokazał "piąty wtrysk wypadł, pokazuje 2,99 na postoju i nie rusza się, po jakimś czasie spada i jest ok na chwilę i tak w kółko. Diagnoza wtrysk do wymiany, chociaż wcześniej nie był super ale chodził i na wolnych obrotach pokazywał około 1,65. Zastanawiam się po pierwsze czy mogli coś zepsuć, albo żle zamontować, dziwi mnie że działający wtrysk nie działa. Ustaliliśmy ze przyjadę i wymienimy wtrysk, tyle ze nowy kosztuję 1100 zl, używanego z moim numerem nie ma na allegro. Zastanawiałem się nad regenerowanym ale facet z warsztatu odradza mówiąc że często są z nimi problemy, oczywiście firma wymieni na inny ale to nie passat i robota to cały dzień i 600 zł. Miał ktoś z was doświadczenia z regenerowanymi wtryskami? a może ma dostęp do używanych. Numer mojego wtrysku to 07Z130073NX.

_________________
Multivan T5 2006, 2.5 174 KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 gru 2017, 22:27 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 130
Lokalizacja: FZ
A sprawdził ktoś gniazda. W jakim są stanie? Może jeszcze być wiązka ale to byś mia jeszcze PID wysoki ( to miałem u siebie), no i zostaje pytanie jak zamontowali czy dobrze?
Co do regeneracji skontaktuj się z bosh w Stalowej Woli znajdziesz na wujku google.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 05 sty 2018, 21:32 
Offline

Rejestracja: 23 gru 2017, 17:03
Posty: 5
No i wtrysk poszedł do regeneracji, odebrany zamontowany, robota na koszt warsztatu. Odbieram pytając czy wszystko teraz jest ok, szef mówi że wszystko super. Niestety już po 2 h okazało się że nie jest. Mianowicie auto ma problem z odpalaniem, trzeba długo kręcić dopiero po 30-40 sekundach odpala, nawet wcześniej tak nie było. Mi już brak sił do tego warsztatu, pewnie jak zadzwonię powie że odpalał bez problemu od strzała. Wszystkie wtryski teraz są w porządku. Przypomnę że po pierwszym złożeniu odpalał faktycznie od strzała, tyle ze nie jechał. Teraz jedzie ale kiepsko pali. Jak widać nie potrafią nic zrobić od A do Z.
Ktoś może się orientuję co może być przyczyną??

_________________
Multivan T5 2006, 2.5 174 KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 06 sty 2018, 20:13 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 151
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Wystarczy że ścięło gumki na wtryskach. Pytanie w jakim stanie masz gniazda głowicy ?

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 13 sty 2018, 23:44 
Offline

Rejestracja: 23 gru 2017, 17:03
Posty: 5
binek pisze:
Wystarczy że ścięło gumki na wtryskach. Pytanie w jakim stanie masz gniazda głowicy ?


No i w końcu udało się :D , po trzeciej rozbiórce przodu Multi wyjechał w pełni sprawny. Okazało się że były ścięte oringi.

_________________
Multivan T5 2006, 2.5 174 KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: