Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 25 paź 2017, 11:03 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
, skrecilem walek na panewkach to juz walek jest unieruchomiony bo zazebiony jest z druga zebatka podspodem.

nie wierze w to co słysze. wałek jest unieruchomiony przez panewki??? przestań pisać głupoty, to jak sie silnik obraca teraz po twojej wspanailej robocie ? tez jest unieruchomiony? co go blokuje? zablokowałes wał ? czym palcem ???
koło zębate wałka dochodzi do samego wałka na płasko,nie ma żadnego klina itd i dokręca się je siła 150nm + 90 stopni( wiesz jaka to jest siła?) nie po to jest blokada wału i wałka która waży 10kg

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 11:04 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Robię takie rzeczy na codzień także nie pier... mi głupot że to auto chodzi po takiej robocie

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 11:11 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Acha i jak skasowałeś luz międzyzębny ??? w tym silniku po wymianie wąłka są dwa koła regulacyjne

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 11:23 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
Po wymianie walka sa dwa kola regulacyjne.... nie zrozumialem, napisz prosze inaczej. Dzieki.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 11:31 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
Kolo posrednie i jego mimosrod, owszem tam regulacja luzu ale nie sciagalem glowicy i nie sciagalem kola pośredniego. A ten luz od strony glowicy sie ustawia, bo owszem przy sciagnietej czapce czy szlufie ma znaczenie.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 11:55 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
oj mylisz się myslisz, lepiej już nic nie pisz

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 12:22 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
http://dlamechanikowinietylko.blogspot. ... i-upg.html

Tylko w przypadku gdy UPG. Fizyka jest fizyką, mata jest matematyką. Już nic nie piszę.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 12:30 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 135
Lokalizacja: FZ
binek pisze:
, skrecilem walek na panewkach to juz walek jest unieruchomiony bo zazebiony jest z druga zebatka podspodem.

nie wierze w to co słysze. wałek jest unieruchomiony przez panewki??? przestań pisać głupoty, to jak sie silnik obraca teraz po twojej wspanailej robocie ? tez jest unieruchomiony? co go blokuje? zablokowałes wał ? czym palcem ???
koło zębate wałka dochodzi do samego wałka na płasko,nie ma żadnego klina itd i dokręca się je siła 150nm + 90 stopni( wiesz jaka to jest siła?) nie po to jest blokada wału i wałka która waży 10kg

A która z blokad waży 10 kg? Tu chyba masa blokady nie ma znaczenia.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 13:01 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
kiuba pisze:
http://dlamechanikowinietylko.blogspot.com/2016/02/vw-transporter-25-tdi-upg.html

Tylko w przypadku gdy UPG. Fizyka jest fizyką, mata jest matematyką. Już nic nie piszę.


Na początku napiszę iż do tego silnika najlepiej mieć blokady rozrządu, stają się one niezbędne w momencie w którym damy głowicę do remontu i wymienią nam wałek, między nim i kołem zębatym nie ma ani klina, ani nawet stożka, nie ma znaków

sam sobie zaprzeczasz że nie trzeba blokad, pieknie ktos opisał ze sa niezbędne blokady do wymiany wałka !!!

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 13:03 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
poldi1969 pisze:
binek pisze:
, skrecilem walek na panewkach to juz walek jest unieruchomiony bo zazebiony jest z druga zebatka podspodem.

nie wierze w to co słysze. wałek jest unieruchomiony przez panewki??? przestań pisać głupoty, to jak sie silnik obraca teraz po twojej wspanailej robocie ? tez jest unieruchomiony? co go blokuje? zablokowałes wał ? czym palcem ???
koło zębate wałka dochodzi do samego wałka na płasko,nie ma żadnego klina itd i dokręca się je siła 150nm + 90 stopni( wiesz jaka to jest siła?) nie po to jest blokada wału i wałka która waży 10kg

A która z blokad waży 10 kg? Tu chyba masa blokady nie ma znaczenia.


chodzi o jej masywność po to żeby przytrzymała co trzeba

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: