Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 14 sty 2016, 16:54 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Słuchajcie mam duży problem...

Mam bardzo duże ubytki oleju - po przejechaniu ok 3tyś miałem praktycznie brak - cały czas się świeciła mrygająca ikonka braku oleju + sygnał dźwiękowy co minuta. Sprawdziłem - wycieków na zewnątrz nie ma. Spalanie masakryczne bo około 11 mi wychodzi teraz, a normalnie na trasie miałem koło 8,5 do 9-9,5 w mieście. 3 tyś temu miałem wymienianą turbinę + czujnik turbiny. Wycieków na zewnątrz nie ma, silnik czysty, jedynie zapaćkane lekko przy rurze od wlewu i tyle.

Co sprawdzić, co to może być?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 14 sty 2016, 23:38 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
jesli nie masz wycieków a oleju ubywa to silnik najprawdopodobniej go spala.auto nie dymi? sprawdź czy w rurach dolotowych jest sporo oleju.turbina nowa czy regenerowana?

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 15 sty 2016, 10:01 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Turbina regenerowana, na trasie dymi normalnie, rano przy p[ierwszym strzale standardowo jest duża chmura.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 15 sty 2016, 10:58 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 175
Kontrolka żółta czy czerwona?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 15 sty 2016, 20:00 
Offline
Założyciel

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:20
Posty: 417
Lokalizacja: SZA / DWR
To spalanie dziwne. Komputer coś pokazuje?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 17 sty 2016, 17:53 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Czerwona, na początku pojawia się zółta i się utrzymuje, a potem pojawia się czerwona mrygająca, na koniec mrygająca z brzęczykiem. Uzupełnuiłem 7l oleju i problem zarzegnany, niemniej, podejrzewam, że za chwilę znów się pojawi :/


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 19 sty 2016, 18:14 
Offline

Rejestracja: 07 lis 2015, 17:08
Posty: 58
Lokalizacja: Gdynia
Jak nie widzisz wycieku, to gdzieś przedostaje się olej do komory spalania.
Albo przez pierścienie, albo przez turbinę.
Zaczął bym od sprawdzenia kompresji w silniku, tym bardziej, że wzrosło spalanie.


Ostatnio zmieniony 20 sty 2016, 15:08 przez fast, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 20 sty 2016, 11:19 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Wczoraj zdjąłem z mechanikiem rurę i idącą od (czy tam do) turbiny, i cała w oleju była :/
Czy to oznacza, że regeneracja była spartolona ?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 20 sty 2016, 14:40 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 175
Najprawdopodobniej


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 21 sty 2016, 23:47 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
dokładnie albo zle zamontowana,te turbiny nie lubią regeneracji.auto nie kopciło? masz dpf ? jesli tak to juz jest zabity

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron