Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Post : 11 maja 2016, 8:27 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Macherzy z Turboelita.pl się wyjątkowo sprawili. Przeczyścili cały układ - od kolektorów, od turbiny (zregenerowanej), przez wszystkie gumy, zaciski aż do wydechu i wycięcie katalozatora (zasyfionego od nowości). Okazało się przy okazji że auto było zachipowane i w ten sposób zamaskowany przez (prawdopodobnie) poprzedniego właściciela problemu z jednym wtryskiwaczem. No cóż... Zabierzemy się i na to.

Na razie auto po 2 tygodniowym pobycie, testach, kilkukrotnej diagnozie i czyszczeniu wszystkiego jest gotowe. I mam nadzieję, że podziała. Oby jak najdłużej.

A w planach naprawa wtrysku, a potem chip. :)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 05 sty 2017, 7:52 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 130
Lokalizacja: FZ
jankozak pisze:

Może to wina odmy.Odłącz przewód od odmy i podłącz odme wężem do butelki plastikowej.Zaślep przewód który idzie z odmy do układu powietrznego i przejedz pare kilometrów.Jak bedzie olej w butelce t.z. że odma do wymiany i pokrywa klawiatury


Mam pytanie. Co takigo może być w pokrywie zaworów, że kwalifikuje ją do wymiany.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 sty 2017, 22:30 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Pokrywę wymieniłem bo się okazała krzywa. I mimo podokręcanych śrub miała minimalny przeciek. Tyle Widocznie w poprzednim serwisie u poprzedniego właściciela coś zdupcyli...


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 28 sty 2017, 21:53 
Offline

Rejestracja: 31 gru 2016, 18:55
Posty: 11
czy auto hula dalej czy znowu cos bylo nie tak ????


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 10 lut 2017, 11:59 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Okazało się, że wszystkie problemy wychodziły z silnika. Po prostu był uszkodzony - przez duże ubytki oleju zrobiło się nad czy tam podciśnienie, wałek zaczął trzeć o coś i drobiny poszły w turbo i po raz 3 poszło wszystko w pizdu.

Skończyło się na wymianie silnika, regeneracja starej turbiny, wymiana rozrządu i wszystkich płynów. Prace zakończone w połowie lipca i od tamtej pory autko śmiga jak marzenie - 30tyś zrobione lekko i żadnych problemów. Koszta spore no ale cóż zrobić...


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lut 2017, 21:21 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 130
Lokalizacja: FZ
Mam takie pytanie. Jakie może być nadciśnienie w skrzyni korbowej?
Sprawdziłem to domowym sposobem U rurką i wyszło że na wolnych obrotach jet około 7-8mmH2O, przy obrotach 2500 minimalne podciśnienie.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 28 lut 2017, 3:01 
Offline

Rejestracja: 25 sie 2015, 10:42
Posty: 45
Lokalizacja: Gdańsk
Mnie nie pytaj - ja nie mechanik.

Mogę ci cyknąć fotki jak wygląda silnik po takim zabiegu. Jeszcze leży w magazynie gdzieś na półce. Miałem robić remont ale cały czas się zastanawiam czy się opłaca :/


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 28 lut 2017, 3:49 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 130
Lokalizacja: FZ
Pytam ogólnie może ktoś ma wiedzę na ten temat.
A zdjęcia możesz wstawić będą dla potomnych

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: