Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 21 cze 2017, 22:16 
Offline

Rejestracja: 03 lis 2015, 7:00
Posty: 62
Witam.
Panowie mam kilka problemów które się pojawiło ostatniow w mojej t5

Pierwszy problem to dzwięk wywodzący się z zaworu N75
dzwięk słychać tylko przy włączonym zapłonie na poz 1, po kilkunastu sekundach ustaje.
https://youtu.be/5caehiZtNBA

Kolejny dziwny dzwięk w trakcie jazdy, występuje tylko i to nie zawsze w momęcie kiedy zmiany biegów , z 2 na 3 i z 3 na 4. tzn musi wystąpić taka procedura, dodaje gazu tak do 3000rmp wrzucam sprzęgło, zmieniam bieg i zaraz po zmiane go słychać.

na filmiku slychac go na 4 sek j na 17 sek
https://youtu.be/eDhbq0NVQRw

I jeszcze prośba a o sprawdzenie logów turbiny
https://drive.google.com/file/d/0B3xfxu5GkfvUR0h0emxSZDN3WFk/view?usp=drivesdk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 21 cze 2017, 22:50 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 811
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
Zawór n75 do wymiany to standard w T5

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 21 cze 2017, 22:59 
Offline

Rejestracja: 03 lis 2015, 7:00
Posty: 62
filutek pisze:
Zawór n75 do wymiany to standard w T5

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk



Czyli te dzwięki z pierwszego filmiku jaki drugiego mogą być powiązane?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 21 cze 2017, 23:03 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 811
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
Tego drugiego nie rozpoznaje, u mnie było słychać tylko na zapłonie. Wymień zawór nie duży koszt.

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 22 cze 2017, 14:52 
Offline

Rejestracja: 03 lis 2015, 7:00
Posty: 62
filutek pisze:
Tego drugiego nie rozpoznaje, u mnie było słychać tylko na zapłonie. Wymień zawór nie duży koszt.

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Jesteś pewny źe to zawór?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 22 cze 2017, 15:04 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 811
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
Nic nie jestem pewien na 100%
Ale wiem ze u mnie też buczal zaworemk po przekreceniu zaplonu po wymianie przestało.

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 cze 2017, 1:49 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 301
Lokalizacja: Warszawa
Mi tak buczy ( po zgaszeniu silnika ) od 2 lat, czyli tyle ile mam auto. Poza tym wszystko ok. Zmieniałem na inny, który nie buczy przy bojach z czipowaniem ale na tym niebuczącym miał większe piki przeładowania więc wróciłem do buczącego. A czipa i tak nie mam :)

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron