Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 05 lip 2017, 16:01 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2017, 15:17
Posty: 2
Witam,
Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu wiec zakładam nowy temat.
Mam vw t5 multiwana 1,9 tdi kod silnika brs
Od jakiegoś czasu mam problem z nadmiernym ciśnieniem w układzie chłodzenia po przejechaniu 50 km płyn wyrzuca ze zbiorniczka przez przelew. do takiego stopnia że kolejnego dnia rano na zimnym silniku płyn w zbiorniczku znajduje się na wysokości dolnej rurki od zbiorniczka po kolejnym zagrzaniu silnika bez dolewania płynu poziom potrafi podnieść się do normalnego stanu. Na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka poziom płynu potrafi się jeszcze bardziej podnieść -wypełnia cały zbiorniczek. Płyn pojawia się i znika. Po przejechaniu około 1000km musze dolać około litra płynu ale cały ubytek jest wyrzucany przez zbiorniczek. Wymieniłem korek zbiorniczka termostat sprawdzony wentylatory chodzą.
W sobote skróciłem obieg - wyeliminowałem obieg przez webasto oraz tylna nagrzewnicę przejechałem 800km do dnia dzisiejszego problem ustąpił poziom płynu na zimny i ciepłym identyczny ciśnienie w układzie jest ale dużo mniejsze. Silnik na ciepłym i zimny odpala od strzała nie kopci pracuje równo ogrzewanie działa zarówno na dużym obiegu jak również teraz po odcięciu webasto temperatura nigdy nie wzrasta powyżej 90 st C co może być problemem że na dużym obiegu jest problem z ciśnieniem?
Czy układ może być zapowietrzony miesiąc temu demontowałem tylna nagrzewnicę mógł się zapowietrzyć układ? Układ jest duży jeśli zapowietrzenie to jak go skutecznie odpowietrzyć

Pozdrawiam
Łukasz


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 06 lip 2017, 23:45 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 301
Lokalizacja: Warszawa
Układ duzy ale nie wydaje mi się, że odpowietrzenie jest trudne. Też kiedyś walczyłem z układem chlodzenia i wymieniałem tylną nagrzewnicę i w zasadzie samo sie odpowietrzyło. Dolałem 2- 3 razy płynu po przejechaniu kilku odcinków i było odpowietrzone.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 lip 2017, 19:43 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Jeśli to BRS to masz chłodnice recyrkulacji spalin. Omiń ją i pojeździj,bardzo łatwo,jedna rurka wygięta. Jeśli wyeliminujesz chłodniczkę to raczej Uszczelka/głowica :(

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron