Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 01 mar 2017, 23:28 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2017, 22:20
Posty: 4
Witam mam sporadyczny problem z uruchomieniem mojej T5 1,9TDI AXB 105KM .
Po nocnym postoju lub w dzień jak postoi z min. 4 godziny auto zapali zgaśnie po czym chwila kręcenia i auto zapala. Potem zapala bezproblemowo. Pompka elektryczna w zbiorniku została wymieniona cały kosz oryginał VDO. Pompa tandemowa wymieniona na nową oryginał, Filtra paliwa nowy firmy Mann. Nie cały rok temu zostały wymienione o-ringi pod pompowtryskiwaczami. Brak błędów po podłączeniu komputera.
Może ktoś już przerabiał taki problem i udało mu się go rozwiązać ??


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 02 mar 2017, 20:07 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
jakie korekcje pompowtryskiwaczy? ciekawe jaki ogólnie ich stan,może któraś już nie wydala i tak może się dziać

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 03 mar 2017, 1:02 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2017, 22:20
Posty: 4
Jeden pompowtryskiwacz jest zupełnie nowy Bosch.
Miesiąc temu korecje były okey najgorszy miał 0,59.
Jak jest ciepły to pali bezproblemowo za każdym razem najgorzej jest po nocy ale to też nie zawsze.
Zastanawia mnie kwestia otworów pompowtryskiwaczy w głowicy czy już nie są za bardzo wytarte.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 mar 2017, 13:05 
Offline
Założyciel

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:20
Posty: 417
Lokalizacja: SZA / DWR
Jak poziom oleju? Sprawdź dokładnie, czy nie przybywa.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 12 lis 2017, 14:43 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2017, 22:20
Posty: 4
Olej nie ubywa ani nie przybywa.
Oddałem głowice do wstawienia nowych tuleji pompowtrysków. Problem znikł na 15 tys. km.
Ale niestety znowu powrócił ponieważ tuleja nie obejmuje dolnego o-ringu.
Pozostaje teraz znalezienie nadwymiarowego o-ringu a jak to nie pomoże to wymiana głowicy.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 14 lis 2017, 21:33 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
a sprawdzana była głowica pod kątem pękniecia ale płaszczu paliwowoym ?

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 20 lis 2017, 1:29 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 301
Lokalizacja: Warszawa
Być może się mylę ale dolny oring w.g. mnie nie ma tak ważnej roli w kwestii szczelności. Bo od dołu i tak szczelność zapewnia miedziana podkładka pod pompowtryskiem,.. tak mi sie wydaje. Z drugiej strony jednak po coś ten oring jest,.. więc pewności w mojej teorii nie mam.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron