Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 07 kwie 2017, 12:35 
Offline

Rejestracja: 07 kwie 2017, 12:31
Posty: 4
Witam serdecznie,
Mam możliwość zakupu VW Transportera T5 z silnikiem 1.9 Tdi o oznaczeniu BRS. Auto mam w tym momencie przejechane 270 000 km, jest to przebieg pewny ponieważ samochód użytkuję jeden właściciel zakupione w salonie. Mam pytanie jak z żywotnością tego silnik bo słyszałem opinie, że jest to mniej trwała jednostka od serii A i pojawiają się problemy z przekręcającą się panewką i konieczną wymianą silnika. Przewiduję, że samochód byłby w moim posiadaniu przy optymalnych warunkach przez około 100 000 km. Czy warto rozważyć ten zakup czy raczej unikać tego silnika? Wszelkie informację dotyczące nie tylko silnika będą również mile widziane. Jeśli w złym wątku założyłem temat to proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 kwie 2017, 12:44 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 729
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
Mam taki silnik w dniu zakupu 100 tys dziś 180 tys w dwa lata 80 tys bez problemów z silnikiem.

Ma jeszcze DPF albo już wycięty?

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 kwie 2017, 14:44 
Offline

Rejestracja: 07 kwie 2017, 12:31
Posty: 4
Dpf jeszcze nie wycięty. Większość napraw do końca było dokonywanych w ASO. Więcej szczegółów dotyczących samochodu będę wiedział po weekendzie. Co do przebiegu to właśnie słyszałem opinie, że problemy zaczynają się w okolicach 300 kkm, ale brak konkretów.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 kwie 2017, 16:12 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 729
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
Przy 270 tys musiał by już być zapełniony na maxa.

Sprawdź w ilu % jest zapełniony, bo będzie wydatek.

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 16 kwie 2017, 12:49 
Offline

Rejestracja: 07 kwie 2017, 12:31
Posty: 4
Na pewno to zrobię jak tylko podepne autko pod komputer. A czy ktoś ma jakieś doświadczenia dotyczące silnika? Bo mam obawy w tej kwestii najbardziej.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 17 kwie 2017, 13:40 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 300
Lokalizacja: Warszawa
filutek pisze:
Przy 270 tys musiał by już być zapełniony na maxa.

Sprawdź w ilu % jest zapełniony, bo będzie wydatek.

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk

A przepraszam co nam da podpięcie i sprawdzenie w ilu % jest zapełniony ? Przecież wartość % zmienia się stale wraz z cyklami wypalania. Dziś odczytasz 30% a jutro być może 7 %. Raczej patrzyłbym na ilość popiołów bo ta wartość stale rośnie w parametrach. No chyba, że ktoś zrobił wymiane filtra w sterowniku i tym samym wyzerował ilość popiołów,.to znowu będzie jak nowy. Więc i ten parametr nie jest jednoznaczny.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 17 kwie 2017, 14:42 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 729
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
O popiół mi chodzi.


Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 12 wrz 2017, 5:52 
Offline

Rejestracja: 16 cze 2017, 13:46
Posty: 3
Ja swojego kupiłem z przelotem 350, po pół roku ma 410, po kupnie usunąłem DPF, zalewam olejem nie wodą i lata.. 8-)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: