Witam mam problem z nawiewem, nie działa żaden bieg. i nie wiem który to bezpiecznik proszę o jakieś foto .
VW T5 2003 1.9 tdi.
Problem z nawiewem.
Re: Problem z nawiewem.
Witam.
Podpinam się pod temat, bo mam ten sam problem. Do tej pory sprawdziłem wentylator na krótko - działa, rezystor ma przejście więc raczej sprawny, bezpieczniki całe - chyba że przegapiłem właściwy bo nie udało mi się odnaleźć dedykowany schemat.
Jeszcze jeden szczegół, kiedy stawię pokrętło na 4 to na zasilaniu wentylatora pojawia się 12V, ale wentylator stoi - to chyba dla tego że jest sterowany masą.
Bezpiecznik w skrzynce BS ( skrzynka w środku konsoli) nr 14 ma zasilanie,
Pozostaje chyba tylko pokrętło w panelu...
Podpinam się pod temat, bo mam ten sam problem. Do tej pory sprawdziłem wentylator na krótko - działa, rezystor ma przejście więc raczej sprawny, bezpieczniki całe - chyba że przegapiłem właściwy bo nie udało mi się odnaleźć dedykowany schemat.
Jeszcze jeden szczegół, kiedy stawię pokrętło na 4 to na zasilaniu wentylatora pojawia się 12V, ale wentylator stoi - to chyba dla tego że jest sterowany masą.
Bezpiecznik w skrzynce BS ( skrzynka w środku konsoli) nr 14 ma zasilanie,
Pozostaje chyba tylko pokrętło w panelu...
- Załączniki
-
- IMG_20210217_203201_resize_0.jpg (189.71 KiB) Przejrzano 50 razy
-
- IMG_20210217_203209_resize_48.jpg
- (325.23 KiB) Nie pobierany
-
- IMG_20210217_204212_resize_99.jpg
- (298.86 KiB) Nie pobierany
Re: Problem z nawiewem.
No i chyba udało mi się więcej ogarnąć w tym bałaganie. Pierwszy błąd jaki do tej pory robiłem w pomiarach napięć to że sprawdzałem je jedynie miernikiem, a nie kontrolka ( żarówka np. 20W) bo podłączając kontrolka pod wentylator dmuchawy nie swicila, choć miernik pokazywał z 14V ( pomiary na pracującym silniku, bo nie wiedziałem czy wentylator działa od razu po zapłonie).
Jedynie kontrolka się paliła między bezpiecznikiem, a minusem na wentylatorze - brązowy kabel..
Miałem już podpalić tą kabina kiedy uwagę przykól mi przewód wchodzący do gniazda pokrętła, powinien być cały czarno-niebieski a był dosztukowany i w peszlu który też nie był oryginalny. Taki peszel wychodził u mnie koło akumulatora do połączenia przekaźników które były na 100% dostawka i w tedy mnie olśniło, że ma webasto do podgrzewania silnika, a ktoś zrobił modyfikacje by działał też nawiew w kabinie jak ono działa. Przekazniki miały posklejane styki, a gniazda mocno zaśniedziałe, powymieniam je w tygodniu na nowe z nowymi gniazdami i powinno wszystko ruszyć
Jedynie kontrolka się paliła między bezpiecznikiem, a minusem na wentylatorze - brązowy kabel..
Miałem już podpalić tą kabina kiedy uwagę przykól mi przewód wchodzący do gniazda pokrętła, powinien być cały czarno-niebieski a był dosztukowany i w peszlu który też nie był oryginalny. Taki peszel wychodził u mnie koło akumulatora do połączenia przekaźników które były na 100% dostawka i w tedy mnie olśniło, że ma webasto do podgrzewania silnika, a ktoś zrobił modyfikacje by działał też nawiew w kabinie jak ono działa. Przekazniki miały posklejane styki, a gniazda mocno zaśniedziałe, powymieniam je w tygodniu na nowe z nowymi gniazdami i powinno wszystko ruszyć

- Załączniki
-
- IMG-20210220-WA0006.jpeg
- (459.12 KiB) Nie pobierany
-
- IMG-20210220-WA0002.jpeg
- (488.76 KiB) Nie pobierany
-
- IMG-20210220-WA0004.jpeg
- (491.83 KiB) Nie pobierany