Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Post : 09 sty 2018, 13:51 
Offline

Rejestracja: 19 sty 2017, 1:30
Posty: 86
No to gratulacje
Czy sprawdzę tez coś ELMem 327 Bluetooth i aplikacja VCDS mobile czy to tylko dla dzieci


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 09 sty 2018, 19:48 
Offline

Rejestracja: 06 sty 2017, 0:02
Posty: 47
Odnośnie "kabelka" VCDS. Niekiedy pojawia się okazja na OLX, Alledrogo, a nawet na Ebay. :( :(

_________________
VW T5 4motion 2008r BNZ + DPF blaszak


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 16 sty 2018, 12:21 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 175
E service vag 007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 16 sty 2018, 14:08 
Offline

Rejestracja: 19 sty 2017, 1:30
Posty: 86
Probe041 pisze:
E service vag 007


Ale że co :?: ;)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 16 sty 2018, 14:25 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 175
A wyszukiwarka to się zepsuła? ;-)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 31 sty 2018, 22:03 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2018, 15:37
Posty: 35
Lokalizacja: Malbork
Czy często są problemy z poprawnym wypaleniem DPF ?
Bać się DPF ? bo wszyscy narzekają i wycinają je.

Robię trasy minimum 50km zawsze korzystając z pełnej skali obrotomierza (w ramach rozsądku oczywiście). Ogólnie jeśli tylko czas i praca pozwolą to będę miał więcej tras po 200-1000km.

Wpis z jednego magazynu motoryzacyjnego.
"... Po kilkakrotnych, bezowocnych próbach zapali się kontrolka, wskazująca kierowcy konieczność wykonania szybkiej, kilkunastominutowej jazdy pod dużym obciążeniem, w celu dopalenia sadzy. Jeśli zostanie to zignorowane konieczna będzie wizyta warsztacie samochodowym i przeprowadzenie dopalania w trybie diagnostycznym..."

Po tym wpisie w tym samym artykule średnio brzmi:
"... Pojawia się, zatem zasadnicze pytanie: kupić samochód z filtrem DPF czy nie? Odpowiedź nie jest jednoznaczna. Filtr DPF to korzyść jedynie dla środowiska, dla użytkownika same kłopoty i wydatki. Trzeba stosować specjalny olej silnikowy, liczyć się ze zwiększonym zużyciem paliwa. Niekiedy trzeba też specjalnie jeździć poświęcając swój czas by dopalić sadzę, albo wybrać się na oczyszczenie filtra do serwisu ..."


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 31 sty 2018, 23:11 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 813
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
Jak bym jeszcze raz stał przed zakupem modelu który obecnie mam, to był by do 2006 bez DPF



Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 31 sty 2018, 23:24 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2018, 15:37
Posty: 35
Lokalizacja: Malbork
Ja bardziej zastanawiam się pod kątem rozpatrywanej ekologii przez urzędasów.
Podobno wprowadzają zakazy wjazdu aut z silnikiem diesla gdy emisja spalin nie spłenia normy Euro.

Berlin jest na tyle blisko, że zawsze się zahaczy po drodze ... a jako posiadacz gazociągu nawet wcześniej nie myślałem o tym.

Fragment artykułu:
"...Nie każdy jednak otrzyma wymarzoną plakietkę koloru zielonego. W przypadku pojazdów z silnikiem diesla dostaną ją tylko te, spełniające normę EURO 4 (lub EURO 3 wyposażone w filtr cząstek stałych), a w przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym - samochody o normie od EURO 1 wzwyż. W praktyce oznacza to, że wkrótce na wjazd do centrum nie będą mogły liczyć samochody z silnikiem diesla, chyba że mają mniej niż 3 lata i zamontowany filtr cząstek stałych, oraz samochody benzynowe, które mają ponad 16 lat i nie posiadają katalizatora.

Jeśli kierowcy, mimo zakazu, wjadą do "strefy ekologicznej" bez plakietki, grozi im kara w wysokości 40 euro (ok. 187 zł) i jeden punkt karny... "


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 01 lut 2018, 6:27 
Offline

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 813
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
T5 1.9 z filtrem i bez ma zielona z 2.5 jest juz inaczej.

Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 30 mar 2018, 20:34 
Offline

Rejestracja: 19 sty 2017, 1:30
Posty: 86
Jutro będę u gościa VCDS i wiemy że czujnik 2 temperatury spalin pokazuje -0.0 s.C
Są 4 czujniki temperatury, 3 z nich zlokalizowane 1,3,4 niestety 2 nie mógł znależć bo robił to na szybko.
Czy wiecie może gdzie szukać czujnika nr. 2 :?:
Silnik 2.0 bitdi 2011r.
I czy ten czujnik może mieć wplyw na wypalanie DPF :?:


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: