Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 06 kwie 2019, 19:36 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2019, 18:01
Posty: 2
Jeszcze czesc wszystkim!
To moj drugi post tutaj i juz z pytaniem :/
Moja T5 kupilem po kolizji, z tego co widze to oberwala w prawe przednie kolo, na pierwszy rzut oka byla tylko rozerwana opona i martwilem sie o felege jak to zniosla. Dzis zalozylem nowa opone i co dziwne felga alu jest nieuszkodzona, prosta i normalnie dala sie wywazyc, natomiast po zalozeniu kola widac ze zawieszenie oberwala - wizualnie kolo jest cofniete do tylu i jadac czuc ze stracil geometrie, sciaga i 'dziwnie' pracuje podczas skrecania.
Czy moze ktos z Was lepiej znajacy konstrukcje T5 moze podpowiedziec co moglo pojsc po uderzeniu? czy wahacz? drazek kierowniczy? moze rama pomocnicza? od czego zaczac wymiane?
a moze powinienem sobie darowac to auto bo juz nie da sie zrobic? :(
Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
pzdr


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 kwie 2019, 22:40 
Offline

Rejestracja: 07 sie 2016, 10:07
Posty: 244
Trudno powiedzieć nie widząc auta.
Wahacz albo wahacz i sanki. Zawieszenie w T5 jest bardzo proste, cudów nie ma.
Stabilizarot też mógł ucierpieć ale to szczegół.
To weryfikacji również kolumna McPherson i drążki kierownicze.
Zacząłbym od wyjęcia wahacza.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron