Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 27 gru 2018, 17:31 
Offline

Rejestracja: 31 paź 2018, 18:33
Posty: 12
Witam,
Pojawił mi się taki problem:
Zapaliła się kontrolka ABS i ESP, czasem znika ESP i potem ABS ale po ponownym uruchomieni silnika świeci się na stałe i nie chce zgasnąć.
Po podłączeniu pod komputer okazało się że wyskakuje błąd:
00668 - Zasilanie (30) - poniżej dolnego dopuszczalnego progu regulacji - nieciągły
00285 - czujnik prędkości koła przedniego prawego - obwód nieprawidłowy - stały (czasami wyskakuje nieciągły)
Następnie wymieniłem czujnik.
Pomimo tego nie pomogło, dzisiaj wziąłem miernik i sprawdziłem na nim że jak ustawie na 20V to na wiązce mam 8,15 - 7,56 a na lewym kole na wiązce jest stałe 11,15-11,14.
Sprawdziłem kabel od czujnika aż do momentu w którym wchodzi w podszybie brak uszkodzeń.
Zastanawia mnie niska moc prądu w wiązce do prawego czujnika.
Czy macie pomysły co może być przyczyną ?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 gru 2018, 20:29 
Online

Rejestracja: 08 sty 2015, 7:53
Posty: 1002
Lokalizacja: Leverkusen / Kędzierzyn-koźle
zicons pisze:
Witam,
Pojawił mi się taki problem:
Zapaliła się kontrolka ABS i ESP, czasem znika ESP i potem ABS ale po ponownym uruchomieni silnika świeci się na stałe i nie chce zgasnąć.
Po podłączeniu pod komputer okazało się że wyskakuje błąd:
00668 - Zasilanie (30) - poniżej dolnego dopuszczalnego progu regulacji - nieciągły
00285 - czujnik prędkości koła przedniego prawego - obwód nieprawidłowy - stały (czasami wyskakuje nieciągły)
Następnie wymieniłem czujnik.
Pomimo tego nie pomogło, dzisiaj wziąłem miernik i sprawdziłem na nim że jak ustawie na 20V to na wiązce mam 8,15 - 7,56 a na lewym kole na wiązce jest stałe 11,15-11,14.
Sprawdziłem kabel od czujnika aż do momentu w którym wchodzi w podszybie brak uszkodzeń.
Zastanawia mnie niska moc prądu w wiązce do prawego czujnika.
Czy macie pomysły co może być przyczyną ?



W jakim stanie jest akumulator?

Spadek napiecia przy odpalaniu moze wywalac blad 00668


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 29 gru 2018, 11:49 
Offline

Rejestracja: 31 paź 2018, 18:33
Posty: 12
Akumulator wymieniłem na nowe, stary i tak miał już parę lat.
Nie mniej błąd dalej wyskakiwał.
Postanowiłem przyjrzeć się silnikowi i pompie ABS wraz ze sterownikiem.
Nie rozbierałem pompy bo nie mam na to czasu, zrobię to w przyszłym tygodniu ale okazało się że jak ruszyłem, wiązką kabli która idzie do sterownika i gdy docisnąłem wtyczkę to zgasła kontrolka ESP, a po podłączeniu komputera nie było też błędy 00668 a błąd "00285 - czujnik prędkości koła przedniego prawego - obwód nieprawidłowy - stały" przeszedł w tryb "nieciągły". Udało się skasować błędy i zgasła kontrolka ABS.
Prawdopodobnie gdy wymieniałem filtr paliwa, musiałem poruszyć wiązkę przy pompie ABS.
Problem zatem jest przy kablach lub wtyczce przy pompie ABS, być może któryś kabel się utlenił.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 02 maja 2019, 16:36 
Offline

Rejestracja: 28 kwie 2017, 15:45
Posty: 24
Kolego Zicons i jakie było rozwiązanie tych błędów pytam gdyż mam ten sam problem błąd 00668-spadek napięcia na zacisku 30 i błąd lewego tylnego czujnika abs, na początek wymieniłem czujnik oryginał ATE poczyściłem masy i dalej te same błędy wracają , akumulator jest nowy więc konczą mi się pomysły.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 07 maja 2019, 11:01 
Offline

Rejestracja: 28 kwie 2017, 15:45
Posty: 24
t5taxtom pisze:
Kolego Zicons i jakie było rozwiązanie tych błędów pytam gdyż mam ten sam problem błąd 00668-spadek napięcia na zacisku 30 i błąd lewego tylnego czujnika abs, na początek wymieniłem czujnik oryginał ATE poczyściłem masy i dalej te same błędy wracają , akumulator jest nowy więc konczą mi się pomysły.





Może się komuś przydać na przyszłość, zrzuciłem lewe tylne nadkole i w miejscu gdzie kabel przechodzi do środka po prostu się przetarł ot jakość VW.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: