Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 22 lip 2015, 22:25 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Czy w T5 buczenie przy skręcie kierownicy jest normalne czy raczej nie? W różnych autach to buczenie słychać mniej lub więcej. Np. w T4 mi nie buczało, a po regeneracji pompy wspomagania buczało :) Jeździłem tak 2 lata i nic złego się nie działo.
Właśnie zadzwonił syn z podróży, że chyba pojawił się jakiś dźwięk ( buczenie ) przy skręcie kierownicy, a wcześniej chyba tego nie było. Ja tam już sam nie wiem czy buczało czy nie,.. raczej nie. Miał sprawdzić poziom oleju wspomagania ale mówi, że nie widzi tam żadnych znaków. A może tylko jest przewrażliwiony i spanikowany bo rano przyjarał sprzęgło ( nowiutkie ! ) przy wjeździe na jakiś punt widokowy na Gibraltarze i trochę się boi, że coś popsuł :)

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 22 lip 2015, 23:41 
Offline
Założyciel

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:20
Posty: 419
Lokalizacja: SZA / DWR
Nie ocenisz na odległość, ale brzmi raczej na przewrażliwienie :P


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 22 lip 2015, 23:54 
Offline

Rejestracja: 22 cze 2015, 19:11
Posty: 51
macieck pisze:
Nie ocenisz na odległość, ale brzmi raczej na przewrażliwienie :P


U mnie jest podobnie. Byłem u mechanika i stwierdził że to pompa wspomagania, ktore predzej czy pozniej lubia dac sie we znaki i byc slyszalne (buczenie) podczas skretow przy niskich predkosciach. Jeżdzę tak już 2 miesiace. W nastepnym tygoniu idzie to dopiero do naprawy.

_________________
VW T5 Caravelle Golden Line 2.5 TDI BNZ


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 lip 2015, 2:17 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
A jest gdzieś podane jaki olej jest zalecany do wspomagania w moim aucie ? Przejrzałem całą instrukcje, którą mam w PDFie i nie dość, że nigdzie nie znalazłem takiego info to jeszcze nie podali gdzie się znajduje korek od zbiorniczka ( w dziale, w którym informują jakie ważne korki są pod maską ) To taka ciekawostka,.. oczywiście wiem gdzie jest korek :)

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 lip 2015, 12:35 
Offline
Założyciel

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:20
Posty: 419
Lokalizacja: SZA / DWR
Radauskas pisze:
A jest gdzieś podane jaki olej jest zalecany do wspomagania w moim aucie ?


W księdze jest hydrauliczny VW G 002 000

Arek1991 pisze:
U mnie jest podobnie.


No musielibyśmy się wszscy gdzieś spotkać i porównać, bo odczucia pozostawiają tutaj sporo miejsca na interpretację. Mi też coś buczy przy skręcaniu ale nigdy mnie to nie wprawiało w zmartwienia.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 lip 2015, 13:49 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Jednak to nie przewrażliwienie. Dolali 0,5 l oleju i nieco ucichło. Przejechali 100 km. Znowu głośniej i znowu dolewka 0,5 l i ciszej. Pod samochodem plamki jakby dwóch płynów. Mniej tłusty i bardziej tłusty. Bo chłodniczego też ubywa. O 17-tej jakiś ( kolejny ) warsztat ma ich łaskawie przyjąć i sprawdzić o co kaman. Telefoniczne konsultacje z synem utrudnia fakt, że z niego straszna lebiega w temacie techniki motoryzacyjnej :)

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 lip 2015, 23:44 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
No i jest winowajca. Olej ucieka przez magiel. 2 dni sprowadzenie magla, 1 dzień wymiana + weekend. Czyli 5 dni przestoju. Chłopcy mają zakupić większą banieczke oleju i jadą dalej.


Załączniki:
magiel.jpg
magiel.jpg [ 78.8 KiB | Przeglądany 2517 razy ]

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007
Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 24 lip 2015, 17:07 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 141
Lokalizacja: FZ
macieck pisze:
Radauskas pisze:
A jest gdzieś podane jaki olej jest zalecany do wspomagania w moim aucie ?


W księdze jest hydrauliczny VW G 002 000

Arek1991 pisze:
U mnie jest podobnie.


No musielibyśmy się wszscy gdzieś spotkać i porównać, bo odczucia pozostawiają tutaj sporo miejsca na interpretację. Mi też coś buczy przy skręcaniu ale nigdy mnie to nie wprawiało w zmartwienia.

Ja wymieniłem na ATF bodajże 220 Mobila i ładnych kilka miesięcy jeżdżę nic się nie dzieje.
Co do buczenia to tylko jak na maxa skręcę kołami.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 lip 2015, 9:33 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 175
To pewnie o wycie chodzi, wystarczy że płynu będzie poniżej max i już wyje zazwyczaj. A 0.5L ubytku to bardzo dużo. Cały uklad ma pewnie 1L z groszami

Swoją drogą auto kiepsko przygotowane na taki trip jednak i wychodzą kwiatki :-)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 lip 2015, 10:40 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Probe041 pisze:
Swoją drogą auto kiepsko przygotowane na taki trip jednak i wychodzą kwiatki :-)

Rozumiem, że Ty przed każdą wyprawą demontujesz maglownice, rozbierasz i sprawdzasz ? Skrzynie i inne podzespoły też ?
Gdybyś wiedział ile pracy, czasu i zaangażowania zostało włożone w te auto w ostatnich miesiącach to by Ci ta uwaga chyba nie przeszła przez klawiaturę :) Nie było żadnych objawów padającej maglownicy więc jej nie ruszałem. Jedyne z czego nie byłem zadowolony przed wyprawą to fakt, że auto przejechało po kraju tylko ze 2 tys. km. po zakupie i naprawach ( głównie silnika, która się niemiłosiernie przeciągała ). Trochę mało jak na solidne przetestowanie auta. Ale kwiatki mogą wyjść zawsze. Zwłaszcza, że na liczniku już 480 tys. km.
P.S.
Na autostradach ubywa mniej płynu bo mniej kręcą kierownicą :)

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: