Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 25 lip 2015, 13:21 
Offline

Rejestracja: 05 lip 2012, 13:32
Posty: 175
Głównie chodziło mi o sprawdzenie auta na miejscu ale patrząc na przebieg to miała już prawo się skończyć.

Ja wiem dokładnie co mam u siebie i nie ma tutaj co porównywać, bo to nie T5 poza tym sam osobiście dbam o auto i to jest zaleta. Solidnych mechaników po prostu nie ma aby na nich polegać


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 lip 2015, 14:00 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Ja też zawsze wiem co mam ale to wymaga czasu na zapoznanie. A najlepiej się wie jak już się wszystko powymienia :) Tak miałem w T4 po kilku latach posiadania. Też wiele rzeczy przy aucie zrobie sam ale nie wszystko jestem w stanie. Mam natomiast kilku zaprzyjaźnionych mechaników i jak im cos zlecam to jest to robione pod moim upierdliwym nadzorem :) i czasm coś po nich poprawiałem. Niestety, problem z moimi znajomymi mechanikami jest taki, że oni mają pracowników, którzy fizycznie grzebią w autach. Czasami ich solidność woła o pomstę do nieba!

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lip 2015, 3:17 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Wprawdzie wątek jest o układzie kierowniczym ale jako ciekawostke dodam, że dziś na 150 km przed Madrytem, bus samowolnie zwolnił do 20 km/h i zaprezentował sprężynke na desce. Odczytany błąd P0299 - za niskie ciśnienie doładowania. Dojechali tak do najbliższego "CPNu" , otworzyli Sangrie i zbierają siły na namówienie jakiegoś Hiszpana na pomoc w niedziele :)

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lip 2015, 23:51 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
To maski nie otworzyli żeby popatrzeć na wężyki od turbiny ?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lip 2015, 23:57 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Radauskas pisze:
A jest gdzieś podane jaki olej jest zalecany do wspomagania w moim aucie ? Przejrzałem całą instrukcje, którą mam w PDFie i nie dość, że nigdzie nie znalazłem takiego info to jeszcze nie podali gdzie się znajduje korek od zbiorniczka ( w dziale, w którym informują jakie ważne korki są pod maską ) To taka ciekawostka,.. oczywiście wiem gdzie jest korek :)


Ja jeżdzę na zwykłym ATF i jest miodzio.Kiedy kupowałem mojego to miał uszkodzone wspomaganie.Okazało się ,ze miał przetartą rurkę od wspomagania przez drążek reakcyjny,cyknąłem tigiem rureczkę zalałem ATF -em i tak jeżdżę.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 lip 2015, 0:02 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
motoria pisze:
To maski nie otworzyli żeby popatrzeć na wężyki od turbiny ?

Ekipa jest "atechniczna",.. pojęcie o tym co jest pod maską raczej "babskie". Ale jakąś tam próbe w.g. moich wskazówek podjęli. Następnego dnia, czyli dziś rano spotkali Polaka - kierowcę TIRa - mechanika. Pooglądał to i owo ale nic nie wypatrzył. I to mnie martwi bo też liczyłem na jakiś wężyk. Układ sterowania turbiną raczej sprawny bo sztangę wciąga po uruchomieniu silnika. Żadnego rozszczelnienia dolotu nie wypatrzył. Dziś taksówka wysłana przez assistance zabrała ich do Madrytu do hotelu ( kurs w dwie strony ponad 300 km. ), a jutro dojedzie laweta z busem do jakiegoś ASO. Zobaczymy co dalej. Trochę się martwię, żeby nie próbowali naciągnąć na nowe turbo.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 lip 2015, 14:40 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
jeśli chodzi o olej to dwóch "regeneraczy" maglownic zaleca czerwony ATF DEXTRON II, a nie poleca lubianego wśród użytkowników VW zielonego FEBI. Podobno ten drugi chłonie wilgoć i szybciej pojawia się korozja w maglu. Poza tym ten pierwszy lepiej znosi zmienność temperatur.
No i zalecają gumowe osłony. Rzeczywiście wśród zamienników królują termooplastyki ( pewnie kruche ).
Komplet osłon w ASO + obejmy - prawie 200,- :evil:

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 lip 2015, 16:30 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 170
Lokalizacja: FZ
Radauskas pisze:
motoria pisze:
To maski nie otworzyli żeby popatrzeć na wężyki od turbiny ?

Ekipa jest "atechniczna",.. pojęcie o tym co jest pod maską raczej "babskie". Ale jakąś tam próbe w.g. moich wskazówek podjęli. Następnego dnia, czyli dziś rano spotkali Polaka - kierowcę TIRa - mechanika. Pooglądał to i owo ale nic nie wypatrzył. I to mnie martwi bo też liczyłem na jakiś wężyk. Układ sterowania turbiną raczej sprawny bo sztangę wciąga po uruchomieniu silnika. Żadnego rozszczelnienia dolotu nie wypatrzył. Dziś taksówka wysłana przez assistance zabrała ich do Madrytu do hotelu ( kurs w dwie strony ponad 300 km. ), a jutro dojedzie laweta z busem do jakiegoś ASO. Zobaczymy co dalej. Trochę się martwię, żeby nie próbowali naciągnąć na nowe turbo.


Miałem podobnie w moim 2,5TDI zero mocy max 60km/h zaniskie cisnienie doładowania okazało się że padł zawór sterujący gruchą.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 lip 2015, 17:37 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
poldi1969 pisze:
Miałem podobnie w moim 2,5TDI zero mocy max 60km/h zaniskie cisnienie doładowania okazało się że padł zawór sterujący gruchą.

Byłoby miło. Aczkolwiek przy włączeniu i gaszeniu silnika sztanga chodzi więc wygląda, że zawór żyje.
I ich prędkość osiągała 10-20 km/h,.. nie 60.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 01 sie 2015, 18:54 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Minął tydzień,.. równo tydzień jak w sobotni wieczór auto stanęło i również w sobotni wieczór wyjechało z Madrytu z nową turbiną. Nie tak miał wyglądać koniec tej wyprawy.
A żeby nawiązać do tematu wątku to tylko dodam, że wyjechało również z nową maglownicą ( regenerowaną ).

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Indeks witryny » FAQ » Hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron