Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » Przeniesienie napędu, sprzęgło




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 25 lut 2015, 14:51 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Może jeszcze nie bardzo ciężko ale opornie. Tzn. jak z pozycji "zero" przesune go w lewo to wraca z oporami,.. czasami nawet nie wraca. Mogą to być linki, może być mechanizm zmiany biegów. W Fiacie taki problem robił się w mechaniźmie z.b. i raz na rok rozbierałem i czyściłem.
Wiecie może co prędzej pada w T5 ? Linki czy mechanizm ?

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lut 2015, 8:37 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Zdejmij mieszek i nasmaruj mechanizm u mnie pomogło,możesz odpiąć linki i zobaczyć jak chodzą lub zatarte łożysko na wybieraku w skrzyni biegów(wetknij tam rączkę i sprawdź czy bez oporów porusza się góra dół.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lut 2015, 10:29 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Hmm,.. zdjąłem mieszek i tam nie bardzo jest co posmarować. Kulista główka, na której chodzi cała dźwignia tak zabudowana, że smaru nie ma jak wcisnąć do środka.
Linki wypinać łatwiej przy drążku czy skrzyni ?

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lut 2015, 14:16 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
Poruszaj wybierakiem przy skrzyni góra-dół.Musi lekko chodzić .


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lut 2015, 16:03 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
Ale żeby to ocenić musze wypiąć go z linek. Gdzie lepiej/łatwiej ? Na górze czy na dole ?

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 26 lut 2015, 20:11 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 21:36
Posty: 255
Lokalizacja: PCT-landia
To rozepnij przy lewarku,chwyć chwyć wybierak i poruszaj góra-dół.Będziesz widział czy trzyma na tym plastikowym łożysku czy na lince.Właśnie góra-dół na wybieraku robi prawo-lewo przy lewarku a lubi się tam zacierać takie to łozysko :


Załączniki:
2147-2862-thickbox.jpg
2147-2862-thickbox.jpg [ 35.01 KiB | Przeglądany 3093 razy ]
Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 lut 2015, 10:24 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
A wiesz może jaki ruch trzeba wykonać z tą drucianą zawleczką żeby wypiąć linke z mechanizmu ?
Nie chciałbym popełnić jakiegoś błędu bo albo się nagimnastykuje bez potrzeby albo zrobie jakieś kuku :)


Załączniki:
zawleczka.jpg
zawleczka.jpg [ 62.21 KiB | Przeglądany 3085 razy ]

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007
Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 02 kwie 2015, 15:51 
Offline

Rejestracja: 02 kwie 2015, 15:37
Posty: 3
motoria pisze:
To rozepnij przy lewarku,chwyć chwyć wybierak i poruszaj góra-dół.Będziesz widział czy trzyma na tym plastikowym łożysku czy na lince.Właśnie góra-dół na wybieraku robi prawo-lewo przy lewarku a lubi się tam zacierać takie to łozysko :


Czy do wymiany tego łożyska potrzebny jest demontaż skrzyni oraz czy to jest takie samo łożysko jak do VW Sharan?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 14 kwie 2015, 8:29 
Offline

Rejestracja: 09 paź 2014, 22:13
Posty: 308
Lokalizacja: Warszawa
U mnie problemem okazały się plastikowe tulejki na wałku ( ośce ) dźwigni, która podnosi i opuszcza cały ten wybierak w skrzyni. Oska została oczyszczona tulejki wymienione na nowe i jest ok.

_________________
Mściciel nr.3 - długi, wysoki, wszędzie szyby, 1,9 z DPF, 2007


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 14 kwie 2015, 20:55 
Offline

Rejestracja: 02 kwie 2015, 15:37
Posty: 3
potrzebny był do tego demontaż skrzyni?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Indeks witryny » FAQ » Przeniesienie napędu, sprzęgło


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron