Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Post : 20 wrz 2018, 21:04 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 178
Lokalizacja: FZ
kubeq pisze:
Wrzucaj, chętnie obejrzę.
Teraz w celach dalszego wlasnego kształcenia... Rysa na gładzi cylindra nie stuka.... Więc co stukało?
Binek, dlaczego pytasz? Jest to typowe w axd??
Pozdrawiam :)

Ok masz kształć się https://youtu.be/hV5RYIoX6_0 tak się nagrało z kamery
A tu masz to samo tylko na 5 cylindrze https://youtu.be/gyfUEWkSHUU bardzo podobny dźwięk jest u mnie a może i taki sam.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 20 wrz 2018, 22:04 
Offline

Rejestracja: 27 gru 2017, 19:06
Posty: 65
No w tym z piątym cylindrem to wali strasznie.
Głębokie są te rysy?? Pewnie tłok spłynął?
Czyli stukała kompresja do skrzyni korbowej?
Binek a wiadomo czemu? Zmartwiles mnie bardzo.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 21 wrz 2018, 6:54 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 275
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
filutek pisze:
kubeq pisze:
Wrzucaj, chętnie obejrzę.
Teraz w celach dalszego wlasnego kształcenia... Rysa na gładzi cylindra nie stuka.... Więc co stukało?
Binek, dlaczego pytasz? Jest to typowe w axd??
Pozdrawiam :)


Jest to typowe w T5 2.5 z pierwszych lat produkcji.


Jest to typowe przy przelotach 400+ 500+
Cylindry w R5 są napylane plazmowo co ma zwiększyć ich wytrzymałość i odporność na ścieranie. W niektórych przypadkach jaki widać tak nie jest ale pewnie z jakiegoś powodu, z jakiego to nie wiem na 100%. Podejrzewam że long life i przedostawanie się ropy do oleju co jak wiadomo powoduje pogorszenie smarowania.

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 21 wrz 2018, 6:57 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 275
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
kubeq pisze:
Wrzucaj, chętnie obejrzę.
Teraz w celach dalszego wlasnego kształcenia... Rysa na gładzi cylindra nie stuka.... Więc co stukało?
Binek, dlaczego pytasz? Jest to typowe w axd??
Pozdrawiam :)


Nie kolego,rysa raczej nie potrafi stukać :D
Stuka cały tłok o gładź tulei/cylindra, wytarła się gładź cylindra, wystarczy 1mm i cały tłok wali o ścianki

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 wrz 2018, 7:50 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 275
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
poldi1969 pisze:
binek pisze:
Jaki silnik axd?


Tak axd :(


Mam silnik, jak coś to PW

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 03 kwie 2019, 22:17 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 178
Lokalizacja: FZ
No tak jak pisałem 3 cylinder padaka.
Obrazek

Szuka dobrego sprawdzonego warsztatu do wstawienia tulei okolice Zielonej Góry

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 27 kwie 2019, 20:23 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 178
Lokalizacja: FZ
Dziś to wygląda tak
Obrazek

Obrazek

Oczywiście nie obyło się bez pomocy kolegi @binek. Dzieki

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron