Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 06 cze 2017, 21:45 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 165
Lokalizacja: FZ
Znalazłem taki filmik https://www.youtube.com/watch?v=vT4JQQVhaMs . Co prawda dotyczy wymiany uszczelki pod głowicą ale może na i stosować do wymiany wałka rozrządu.
Ale mam jedno pytanie. Czy przy wymianie wałka konieczne jest odkręcenie koła pośredniego i wymiana podkładki i śruby wałka mimośrodowego.
Pytam czy jest to konieczne bo mam problem ze zdobyciem klucz dynamometrycznego o wartości 50Ncm.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 23 cze 2017, 22:16 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 165
Lokalizacja: FZ
binek pisze:
Cała procedura jest zbyt długa żeby ją tu opisywać i jak widzisz wymaga specjalistycznego sprzętu/nie radzę robić tego bez blokad na jakieś własnoręczne cechy itd.Jesli bedzie problem to chętnie pomogę na priv

Może jednak autor tematu wypowie się forum a nie na priv czemu służy wymiana podkładki koła pośredniego i regulacja luzu, tym bardziej że obiecał pomoc.
PS.
Swoją drogą przydała by się procedura wymiany było by dla potomnych i nie jeden by skorzystał

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 24 paź 2017, 18:29 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
Tak jest u mnie. Walek tez szlag trafilo. Ale bez blokady udaje mi sie


Załączniki:
20171023_210355-1.jpg [880.7 KiB]
Pobrany 7 razy
20171023_210427-1.jpg [670.52 KiB]
Pobrany 7 razy
Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 24 paź 2017, 21:16 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 212
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
ciekawy jestem

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 0:27 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
Na walku jest od strony zebatki gornej, duzej jeden tylko znacznik, rowek naciecie. Zaznacz markerem na kole zebatym miejsce na wysokosci gdzie jest rowek na walku, drugi marker na glowicy i tez na zebatce. Czyli masz juz dwa znaczniki ktore musza sie zgodzic jak ponownie wlozysz zebatke i walek. Po za tym majac nowy walek mozesz jeszcze przywierzyc i porownac ze starym jak lezy czy markery beda dobrze pasowac. Mozesz trzeci marker sobie zrobic na zebatce wtedy na bank wlozysz identycznie. Przy zmianie tylko walka czy szklanek nic wiecej nie ruszasz, dolnej zebatki tez nie. Kompresja reszte trzyma. Wlasnie zlozylem moje t5 i pieknie gada, odpala od strzala, piekna kompresja.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 6:38 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 212
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
takie bajki to możesz dzieciom opowiadać :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 8:20 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
Mozesz nie wierzyc i oddac do mechanika i niech kupuja ludzie blokady. Owszem do rozrzadu potrzebna. Nawet szklanki same bez walka wymienia sie na uniesionym walku czyli poluzowanie na srubach, dzwigany w gore i szklanki wymianiamy. Walek jest na swoim miejscu, osiowość zachowana. Ja zrobilem i jest okej.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 10:04 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 212
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
nie masz pojecia o tym silniku także się nie wypowiadaj. jak dokreciłes kolo wałka ????

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 10:32 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 165
Lokalizacja: FZ
binek pisze:
nie masz pojecia o tym silniku także się nie wypowiadaj. jak dokreciłes kolo wałka ????

Może spróbuj wytłumaczyć co i jak, może jakieś porady co i z czym. Czy postępując zgodnie z instrukcją z ETKi przy usawianiu na blokady mroźna coś skopać, jeżeli tak to co?

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 25 paź 2017, 10:48 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2017, 12:14
Posty: 25
Chlopie, jak dokrecilem kolo walka? Normalnie. Skoro założyłem na markery, skrecilem walek na panewkach to juz walek jest unieruchomiony bo zazebiony jest z druga zebatka podspodem. Przypomne ze nic wiecej nie odkrecalem. I wtedy od strony vaccum dokrecam srubą kolo walka. Nic sie nie obraca, bo mozna pneumatem z regulowana sila dokrecac kolo. Pisze trywialnie bo jezykiem mechanicznym czesc osob nie lubi jak sie pisze.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: