Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5->1.9 SWAP
 Post : 18 kwie 2017, 10:40 
Offline

Rejestracja: 18 kwie 2017, 10:11
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Witajcie! Jestem posiadaczem 2.5AXD. Czy któryś z was przerabiał ten swap? Wiem że 1.9 131km wchodzi ze skrzynią 6b 2.0biturbo.(ktoś tu pisał na forum ale nie napisał szczegołow). Chce wywalić ten axd na złom, ciągle problemy. Co trzeba rzeźbić, a co P&P?

_________________
T5 2.5tdi AXD ->swap 1.9tdi AXB


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 19 kwie 2017, 21:20 
Offline

Rejestracja: 12 gru 2015, 15:40
Posty: 159
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
to nie wywealaj na złom,ja go chętnie przyjmę :)

_________________
Transporter kombi 8os. 2.5tdi BNZ 130KM , Multivan 2.5Tdi 4Motion BPC 174KM


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 04 sty 2018, 13:06 
Offline

Rejestracja: 18 kwie 2017, 10:11
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Zdecydowałem się wrzucić 1.9tdi AXB 105km. Jeździ,hula. Zrobię tu listę rzeczy potrzebnych do wymiany jeśli sa zainteresowani.

_________________
T5 2.5tdi AXD ->swap 1.9tdi AXB


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 04 sty 2018, 17:10 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2015, 19:06
Posty: 137
Lokalizacja: FZ
Dawaj z koksem. Na pewno komuś się przyda.

_________________
Multivan T5 2,5TDI 2003 96KW


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 05 sty 2018, 1:06 
Offline

Rejestracja: 18 kwie 2017, 10:11
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Lista rzeczy:
-Silnik kompletny z osprzętem
-skrzynia biegów 5
-najlepiej całe linki zmiany biegów z lewarkiem i mocowaniem do skrzyni
-wiązka silnika
-chłodnica ( tu czesto 2.5 mają klime więc trzeba zmienić chłodnice bo króćce są w innym położeniu i przełożyć wiatraki)
-węże chłodnicy i węże intercoolera
-w 2.5tdi jest spalinowy ogrzewacz wody pod podłogą i do niego idzie osobny wąż koło grodzi.Jak pamietam to trzeba połączyć wyjście z ogrzewacza do nagrzewnicy a wyjście z ogrzewacza do rurki metalowej wodnej. Jeśli nie macie podgrzewacza do problem z głowy.
-półośki
-całe podciśnienie, rurki akumulator, cisnienia itp.
-sterownik silnika
-licznik z racji innego sterownika (nie tylko dla immo)
-programowanie starego kluczyka pod immo nowego sterownika

Ważne! Na koniec miałem problem z rozruchem, musiałem kręcić 3sek. Okazało się żę czujnik poł. wałka nie miał zasilania. W 2.5tdi zasilanie tego czujnika brane jest ze sterownika a w 1.9tdi już nie..
Musiałem podpiąć się pod zasilanie jakiegoś czujnika. Zrobiłem tak jak jest w 1.9tdi w schematach. Będziecie dokładnie widzieć pod co się podpiąć. Po doprowadzeniu zasilania, no zapala na dotyk.

W moim przypadku koszt wyniósł 8500zł i kupowałem z jednego egzemplarza- bardzo polecam. Wg mnie albo kupić rozbitka i wyciągać z niego rzeczy albo kupić z takiego jdnego rozbitka wszystkie rzeczy który wymieniłem. Jeśli zaczniecie dobierać osobno to może coś nie współpracować. Używany najtańszy słupek 2.5tdi kosztuje 7000zł. Więc gdzie tu logika. Swapa robiłem sam, 5dni roboczych. W 1.9tdi głowica czy słupek są dokładnie 2x tańsze.

Mocy jest faktycznie mniej, odczuwam bo mam longa. Jeżdżę po mieście więc aż tak nie boli, ale myśle o soft chip 130km.

_________________
T5 2.5tdi AXD ->swap 1.9tdi AXB


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Indeks witryny » FAQ » 2.5 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: