Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przestroga
 Post : 27 mar 2018, 9:47 
Offline

Rejestracja: 14 mar 2015, 11:32
Posty: 80
Drodzy koledzy. Wymieniajcie pasek alternatora.
Przy przebiegu 120 tys kiedy bylem w polsce chcialem ogarnac mojego t5 w kpl.
Czyli sprzeglo ,rozrzad i tego typu sprawy. Zostawilem u mechanika i prosilem aby wynmienil wszystko co przy tym przebiegu jest niezbedne. Obecnie 160 tys na blacie, pasek od alternatora nie pekl lecz uszkodzil sie. Jego elementy wkrecily sie w pasek rozrzadu czym skutkowalo przeskok o 2 zeby. Sami wiecie czym to skutkuje. Moze w 1000 euro da sie naprawic. Jestem totalnie wkurwi.... Czemu moj mechanik nie wymienil tego w polsce??


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Przestroga
 Post : 29 wrz 2019, 22:47 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2012, 22:29
Posty: 65
Lokalizacja: Dolnego Śląska to będzie stolica
Odkopię temat i dodam cos od siebie bo miałem podobny problem ale w t4 ACV. Przy wymianie rozrządu , częsci z górnej półki zawsze biorę wymieniłem odrazu pasek wielorowkowy... ale tu akurat zadziałał przypadek , bo w hurtownii w chwili kiedy zdecydowałem ze odrazu go wymienie i pojechalem po niego , okazalo się iż mają jeden jedyny o tej długości co potrzebowalem marki Starline. Chciałem Contitecha jak wszystkie pozostałe. Contitech mial byc dopiero sciagniety na drugi dzień , a mi wypadł wyjazd akurat tego dnia więc stwierdziłem ze ten tani wezmę teraz a drugi zamówiłem na zaś i odbiorę po powrocie z trasy. Zalozyłem ten tani pasek , drugi odebrałem i rzuciłem w aucie bo oczywiście nie chciało mi się go wymieniać , stwierdziłem ze ten jak się urwie to co najwyzej spadnie na oslonę i tyle... Objechaliśmy wakacje , wyjazd na Bałkany prawie 5kkm , wszystko ok , po powrocie z wakacji odstawilem auto, stało miesiąc nie ruszane. Po miesiącu miałem wyjazd nad morze , no to w drogę , dojechałem ledwo do Leszna i pasek wielorowkowy zaczał sie strzępić waląc o wszystko w okolicy postrzępionymi kawałkami, stuki mnie zaniepokoiły więc zatrzymałem się zobaczyc co się stało. Zatrzymalem się , zobaczyłem co jest grane i stwierdzilem ze muszę dojechac jeszcze 2 km aby zjechac z ekspresówki bo na pasie awaryjnym paska nie wymienie... teoretycznie powinien dociągnąc ten kawałek na tym pasku... nie dociągnąłem... Nie dane mi bylo przejechac juz tych 2km , pasek się zerwal wkręcił pomiędzy koło zębate a pasek rozrządu i rozrząd przeskoczył. Auto zgasło , naszczęscie juz poza ekspresówką i koniec jazdy. Tani pasek wytrzymał 5000km i załatwił mi silnik... Popękane szklanki ,pogięte zawory , glowica do remontu. Pasek za 30zł wygenerował mi koszty na ponad 1500zł... wiec czasem nie warto oszczędzac na tanich częsciach bo to sie mści. Dobrze ze ten pasek się urwał 100km od domu , a nie na wakacjach 2000km od domu...

Plus był taki ze po niemal 30 latach kiedy ostatni raz siedzialem w pociągu , przejechalem się pośpiesznym do swojego miasta... ;) musialem po lawete pojechac i wrócic jeszcze tego samego dnia , a własciwie tej samej nocy po auto bo zostało porzucone niemalze w lesie...

Takze pasek nalezy wymieniac , ale tez trzeba kupic markowy, a nie jakies badziwie...

_________________
Niezawodne CFCA... - było i się juz zapomnialo, ze się je miało :).


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Indeks witryny » FAQ » 1,9 TDI / 2.0 TDI


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron